Prime-ul lui Plahotniuc a început „lupta” cu „propaganda rusă”: Nu difuzează emisiuni în care sunt criticați el și Dodon

Prime-ul lui Plahotniuc a început „lupta” cu „propaganda rusă”: Nu difuzează emisiuni în care sunt criticați el și Dodon

4 știri, 18

Canalul Prime TV, controlat de oligarhul Vladimir Plahotniuc, nu a difuzat o emisiune de la postul „Pervîi Kanal”, retransmis la Chișinău, în care președintele PD și șeful statului Igor Dodon erau criticați.

Este vorba despre emisiunea „Время покажет”, difuzată la 30 august și care avea printre subiecte și Republica Moldova, în contextul situației din stânga Nistrului, relatează Newsmaker.

Unul dintre invitații emisiunii a fost și Igor Tulianțev, cetățean al Republicii Moldova și un politician cunoscut pentru viziunile sale pro-ruse.

Acesta l-a criticat pe oligarhul Vladimir Plahotniuc, dar și pe șeful statului Igor Dodon. Emisiunea nu a fost însă difuzată, la fel ca în celelalte zile, fiind înlocuită cu un serial.

Anterior, Parlamentul a votat un proiect care viza lupta cu propaganda rusească. Totuși, în continuare Prime TV retransmite emisiunile „Pervîi Kanal”.

    Citește pe independent.md