Nu ai primit factura la gaz mai mult de o lună? Iată ce poți face

„Consumatorii care nu au recepționat factura de plată pentru gazele naturale mai mult de 1 lună și doresc să achite volumele consumate, trebuie să prezinte fotografia contorului, cu situația la zi, la Centrul relații cu consumatorii de pe din str. Pușkin 64, Chișinău, pentru calcularea estimativă a contravalorii volumului consumat și achitarea unui avans în contul personal, atribuit adresei locului de consum”, se menționează într-un comunicat al Moldovagaz.

Foto: Colaj UNIMEDIA

Cea de a 2 opțiune este să vă adresați prin aplicațiile online Telegram, ViberChatBot sau „Cabinetul personal al consumatorului”, cu atașarea fotografiei contorului, cu situația la zi, pentru transmiterea duplicatului facturilor corectate cu suma contravalorii volumului consumat (avansul) la adresa electronică a consumatorului.

Astfel, ulterior, în luna următoare, urmează să recepționați factura de plată, în care se va reflecta volumul de gaze naturale facturat în baza indicilor contorului, transmiși prin poză, avansul achitat, precum și compensația din partea Guvernului Republicii Moldova.

Achitarea unor astfel de facturi se efectuează la oficiile poștale, băncile comerciale sau online, prin site-ul www.moldovagaz.md (rubrica „Achită factura”) cu corectarea sumei avansului, care urmează să fie depus pe contul personal.


Pub